<$BlogMetaDa fa

کۆمه‌ڵه‌ی شۆرشگێڕی زه‌حمه‌تکێشانی کوردستانی ـ ئیران له بریتانیا

Sunday, July 16, 2006

گفتگو با آقاي حسن مرادي قهرمان بريتانيا-درورزش كيج فايتينگ يا مبارزه آزاد




گفتگو با آقاي حسن مرادي قهرمان بريتانيا-درورزش كيج فايتينگ يا مبارزه آزاد
قبل از هر چيز مي توانيدخودتان را معرفي كنيد؟ با سلام بنده حسن مرادي متولد 1355 روستاي تكانه از توابع شهرستان خرم اباد مي باشم در خانواده اي كشاورزو ورزشكار بدنيا آمدم ودرحال حاضردر انگلستان زند گي مي كنم. در مورد ورزش مورد علاقتان و چطورشد كه به اين ورزش روي آورديد؟ اين ورزش كيج فايتينگ يا مبارزه آزاد نام دارد اصل اين ورزش برزيلي ست كه از 50 سال پيش در دنيا به صورت حرفه ايي دنبال مي شود و درحال حاضر در انگليس امريكا ژاپن طرفداران زيادي دارد وچون من قبلا در كشتي وبوكس تجربه داشتم خيلي دوست داشتم به عنوان يك كرد يراي اولين بار در خاورميانه وارد دنيايي تازه در چنين ورزشي شوم .
چه كسي بيشتر مشوق شما در اين ورزش بود؟ براستي وقتي كه من وارد اروپا شدم دوستان كرد من ويك مربي روسي من را ياري دادند كه امروز بتوانم حرفي براي گفتن داشته باشم و اي كاش ما هم يك حكومت مستقل مي داشتيم كه پشتيبان ما در همه ضمينه ها مي بود.
كاك حسن در منزل شما پرچم كردستان را مي بينيم ميشه در اين مورد براي خوانندگان توضيح نماييد؟ براستي حس ملي اصلي است فراموش نشدني ومن هم مثل يك كرد آرزو دارم كه با نام كردستان و پرچم آن در ميادين ورزشي حضور يابم.
احساس شما نسبت به حريفانتان چگونه است؟ بستگي به نوع بازي و رفتار آنها دارد و همه براي برنده شدن مبارزه مي كنند
بزرگترين آرزوي شما چيست ؟ قهرماني دنيا با در دست داشتن پرچم كردستان.
بدترين خاطره شما چه بوده است؟شكست در مقابل جف كوك آمريكايي بود بدليل آنكه قبل از مسابقه خونريزي كليه داشتم و سه كيلو وزن در عرض يك ساعت كم نمودم كه متاسفانه اين مسابقه را در راند دوم اعلام نمودم كه نمي توانم ادامه بدهم._دوستان مي گويند كه شما علاقه زيادي به صداي اقاي ناصر رزازي داريد مسئله چيست؟در واقع هر ورزشكار به صداي يك خواننده محجووب است من هم با شنيدن صداي اقاي رزازي انرژي مي گيرم و بر اين باورم اگردر موقع مبارزه صداي كاك ناصر پخش شود محال مي بينم.كه در وزن خودم شكست داشته باشم.چند بازي رسمي داشته ايد؟تا حالا 18 بازي انجام دادام كه 16 بار برنده شده ام .اخرين پيام شما براي خوانندگان عزيز چيست؟از شما تشكر مي كنم واميدوارم كه جامعه ي كردي در بريتانيا با پشتيباني روحي و رواني موجبات موفقيت اينجانب را فراهم كنند.كه بيشتر براي كرد و كردستان افتخار افرين باشم.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home